dinsdag 29 april 2008

Training 29 april 2008

Gisteren niet getraind, stond nog wat wankel op de beentjes na mijn griep. Balen, maar het is niet anders. Vandaag wel getraind, maar ben absoluut niet tevreden, kreeg halverwege een flauwte, toch nog weer te vroeg begonnen dus. Maar goed, ik heb tenminste wat gedaan vandaag:

Bike Excite 700i
:
05:00 Min. Level: 2
10:00 Min. Level: 3

Het fietsen ging ik op pure wilskracht, niet lekker opwarmen zoals anders, maar 'ik moet doorzetten'.

Leg press:
2x12x50 1x10x50

Leg press ging stukken beter, heb zelfs het aantal herhalingen verhoogd. Nu die laatste serie nog vol krijgen en dan weer verhogen

Leg extension:
3x12x15

Laatste keer trainen had ik deze verhoogd van 12,5 naar 15. Blijkt nog te licht te zijn. Volgende training verhogen naar 17.5

Abdominal crunch:
3x10x12,5

Volgende keer verhogen naar 15 kg, dit ging te gemakkelijk

Chest press:
3x12x10

Raar genoeg lukte het ook bij de chest press nog om 3 series van 12 te doen, volgende training weer verhogen naar 12,5 kg

Hierna stond ik op en ging het mis.
Heb Vertical traction, cross trainer en loopband niet meer kunnen doen. Ik probeer positief te blijven en te denken aan wat iemand pas tegen me zei: je moet niet kijken naar wat je niet hebt kunnen doen, maar wat je wel hebt kunnen doen.

Morgen en overmorgen is de sportschool dicht, vrijdag weer en dan hopelijk weer een echt goeie training!

Geen opmerkingen: