donderdag 1 mei 2008

De eerste metingen

Volgende week wordt het spannend, dan ga ik met het sport- en voedingsprogramma beginnen wat mijn PT voor me heeft opgesteld. Daarvoor ben ik vandaag naar haar sportschool toe gegaan, zodat zij foto's kon maken, cm's kon bepalen, vetgehalte kon meten en me kon wegen. Ondanks dat ik al een hoop aan gewicht en waarschijnlijk nog meer aan cm's kwijt ben, is het natuurlijk nog steeds triest gesteld met me, maar goed, daar wordt aan gewerkt.

Leuk om het verschil tussen haar sportschool en de mijne te zien. De mijne is niet bepaald klein, maar het lijkt er een bibliotheek vergeleken bij de hare. Er komen daar ook een ander soort trainers, bodybuilders dus, die zie je bij mij een stuk minder ;-)

Het begin is dus gemaakt. Op het moment dat ik er andere resultaten tegenover kan zetten zal ik ze hier wel eens gaan neerzetten.

Geen opmerkingen: