vrijdag 9 mei 2008

Training 9 mei 2008

Ok, vandaag heb ik de verandering van schema toegepast. Eergisteren heb ik de meeste gewichten van de apparaten verhoogd omdat ik de training ervoor 3 series van 12 reps had gehaald. Vandaag ben ik qua gewicht een stap terug gegaan om hiermee dan nu 20 reps te doen. Dat viel tegen...

Het enige apparaat wat me lukte om 3 series van 20 reps te doen was de leg press. Mijn beenspieren blijven het sterkst. Maar daarmee had ik het voor de oefeningen daarna wel verpest geloof ik ;-)

Resultaten:

Leg press 3x20x50
Leg ext 1x10x17,5 1x15x17,5 1x12x17,5
Abd crunch 3x15x17,5 (meer reps toegevoegd)
Chest pr 1x20x15 1x12x15 1x10x15
Vert trac 1x12x32,5 1x20x30 1x12x30 (de 32,5 was een foutje)

Alle laatste reps kreeg ik er met heel veel moeite uit.

Verder aan cardio 15 min gefietst, 5 min op lvl 2, 10 min op lvl 3
Vandaag geen loopband en crosstrainer gedaan, had een gesprek met mijn sportschooltrainer waardoor dit helaas i.v.m. mijn tijdschema niet meer mogelijk was. Vanavond ga ik alsnog een extra half uur wandelen om weer quite te staan.

Morgen nog even een dag met gewone oefeningen, zonder HIT-training van de sportschool en zondag een rustdag. Zal best wel lekker zijn denk ik, alhoewel ik het sporten misschien ook wel zal missen. Ik realiseer me nu trouwens ook dat de sportschool op maandag dicht is, dat is minder :( Nu moet ik volgende week dus 2 HIT-trainingen achter elkaar doen. Nou ja, zolang ik maar geen spierpijn heb.

Geen opmerkingen: